ספק מורשה של משרד הביטחון: (מ.ס 11023051)  

משלוח חינם בקניה ב-299 ש”ח

משלוח חינם בקניה ב-299 ש”ח

משלוח חינם בקניה ב-299 ש”ח

חיפוש מוצרים

סינון תוצאות לפי

מצא את האקדח שלך

נשיאה פנימית / חיצונית

צבע

מותג

טווח מחירים

ORPAZ

סינון מוצרים

מצא את האקדח שלך

נשיאה פנימית / חיצונית

מותג

צבע

טווח מחירים

Showing 1–24 of 52 results, including child brands

קצת על חברת אורפז | ORPAZ

חברת ORPAZ היא סיפור הצלחה ישראלי. חברה צעירה שבזמן קצר יצרה ליין נרתיקים חכם וייחודי שקוצר הצלחות בכל העולם. עם כמה פטנטים יחודיים, הפכה אורפז לשחקן מתפתח בנישת הנרתיקים הבינלאומית. כמו כן זוכים מוצרי החברה להצלחה רבה גם כאן בארץ.

עם זכייה במספר מכרזים גדולים בישראל (למשטרה, רשות שדות התעופה ועוד) עם נרתיקי ההסלקה ונרתיקי האבטחה הכפולה (LEVEL2), אורפז הפכה להיות שחקן משמעותי גם כאן בארץ.

נרתיקי ההנמכה (LOWRIDE) וליין מוצרי EVO (נרתיק פנימי דק ובלתי מורגש) לצד משפחת מוצרי OMS (ליין מודולרי המאפשר העברת הנרתיק בין סגנונות נשיאה שונים) הפכו למוצר סטנדרטי במשטרה, גופי אבטחה ומשתמשי קצה והם מקבלים תגובות מעולות.

להתייעצות בנושאי התאמה ניתן ליצור איתנו קשר בוואטסאפ או דרך טופס הפנייה.


איך לבחור את הנרתיק הנכון:

לפני בחירת הנרתיק, יש על נושא הנשק להגדיר את צורת הנשיאה:

    • האם מדובר על נשיאה מוסלקת (על המותן מתחת לבגדים / קרסול / כתף).

    • האם מדובר על נשיאה חיצונית על המותן? במקרה זה יש להגדיר האם רוצים מתאם פדאל או מתאם חגורה ואיזו רמת אבטחה:
      * לבל 1 – LEVEL1 – שליפה רגילה ללא מנגנוני אבטחה למעט הידוק האקדח.
      * לבל 2 –  LEVEL2 – מנגנון אבטחה שמחייב לחיצה על לחצן (עם האגודל) על מנת לשלוף.

    • האם אנו מבקשים נשיאה חיצונית אחרת? כאן נוכל לבחור בין נרתיק ירך, נרתיק הנמכה (לשימוש על המותן ביחד עם ווסט), חיבור מולה (MOLLE) לווסט או פלייט קרייר ועוד.

** יש לשים לב שאם מדובר ביורה שמאלי, שהנרתיק הנבחר קיים גם לשמאליים.

לאחר שהגדרנו את צורת הנשיאה ואפיינו את רמת האבטחה, נחפש את הנרתיק המתאים ביותר מבחינת עיצוב. (האם צריך לשמש אקדח עם כוונת השלכה/ אמצעי תאורה או לייזר) וטווח מחירים.
אנחנו כמובן זמינים לסייע בבחירה. 

Related products

52

Crop Image

הצטרפות לרשימת ההמתנה אנו נודיע לך במייל כאשר המוצר יחזור למלאי. לאיזו כתובת לשלוח את ההודעה?
Scroll to Top
מכבדים כרטיסי אשראי של חבר וקרנות השוטרים - 10% הנחה
חברי קרנות השוטרים וחבר
נהנים מ-

10% הנחה

ההנחה ניתנת למשלמים בכרטיסי האשראי של חבר או קרנות השוטרים. 

במעמד התשלום משלמים מחיר מלא. 

זיכוי בשווי 10% יעודכן על ידי חברת האשראי, ותוכלו לראות את הזיכוי בדף החיוב הבא.

אחריות למוצרי מדיטקטיק

לוגו Meditactic

מדיטקטיק עומדים מאחורי איכות תיקי הגב שלה ולכן מספקת אחריות מלאה למשך שנה מיום הרכישה (בכפוף לתנאי האחריות המצורפים ובהצגת חשבונית).

האחריות ניתנת אך ורק לתיקי הגב שנרכשו ישירות ממדיטקטיק או באמצעות אחד המשווקים המורשים (IDStore הנה משווקת מורשית של מדיטקטיק)

במידה ויש פגם בתיק, ניתן לשלוח אותו לתיקון במתפרה של מדיטקטיק. מדיטקטית מתחייבת להעניק אחריות מלאה על התיקים בכפוף לתנאי האחריות.
האחריות אינה כוללת בלאי טבעי, נזקים שנגרמו משימוש לקוי, שימוש ותחזוקה לא נכונים, תאונה, השחתה בזדון או פגעי טבע.

לתיאום מסירה של התיק יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בדרכים הבאות:

בשיחת טלפון או הודעה למספר: 050-671-0539

בפנייה במייל: [email protected]

הערה חשובה – יש לשלוח את התיק נקי וללא חפצים אישיים.

לאחר התיקון וברגע שהתיק יהיה מוכן תקבל עדכון ממדיטקטיק.

מדיטקטיק מתחייבת לדאוג לתיקון של כל פגם בתיק הנובע מפגם בחומרי הגלם או בתהליך הייצור וזאת בתקופת האחריות ובכפוף לשימוש סביר במוצר. במידה והפגם במוצר אינו ניתן לתיקון ותחת תקופת האחריות תוצע החלפת המוצר או זיכוי כספי.

 

תנאי האחריות:

  • החלקים הבאים יכללו באחריות: רוכסנים, תפרים, אבזמים, צמדנים (ולקרו).
 

האחריות לא תחול במקרים הבאים:

  • הפגם נגרם כתוצאה משימוש בלתי סביר, נזק בכוונה תחילה, שימוש בכוח.
  • הפגם נגרם כתוצאה מרחיצת המוצר במכונת כביסה, העמסת יתר או ניסיון לתיקון עצמי
  • הפגם נגרם כתוצאה מניסיון לשנות את עיצוב המוצר
  • הפגם נגרם כתוצאה מתאונה, שריפה, גניבה, שימוש ללא הרשאה, שוד או מעילה, סופה או מזג אוויר סוער
  • האחריות אינה כוללת קרעים ברשת התיק
  • האחריות אינה מכסה ואינה כוללת את תכולת התיק או נזק משני הנגרם כתוצאה מפגיעה בתכולה זו
  • האחריות אינה כוללת חוסר שביעות רצון של הצרכן בכל הנוגע למידות המוצר, משקלו, צבעו או סגנונו

 

חובת הקונה/מקבל:

במידה והפגם הינו בגדר האחריות הקונה/מקבל מחוייב לפעול כדלהלן:

  • להפסיק להשתמש בתיק
  • לנקות את המוצר (ניקוי ידני בלבד) לפני שליחתו לתיקון
  • לרוקן את המוצר מפריטים אישיים – שימו לב אין אחריות לפריטים שנשארו במוצר

יש למלא את כל התנאים הנ”ל.


שירות:

המוצר יתוקן ללא חיוב על פי תנאי האחריות. במידה ולא ניתן לתקן את המוצר בגדר האחריות, מדיטקטיק שומרת לעצמה את הזכות להחליף את המוצר במוצר חדש.
לאחר סיום תהליך התיקון תיצור מדיטקטית קשר עם הלקוח לתיאום מסירה/ משלוח.

הגיע הזמן להשתדרג!

* אנו נצרף את המשקפים ידנית לכל הזמנת מערכת

שתתקבל עד הלילה בחצות!

המשקפיים הנם איכותיים ובעלי עדשות מתחלפות.

הוראות להעלאת צילום רשיון נשק

הזמנת מוצר זה מותנית בהעלאת צילום רשיון נשק, וצילום תעודת זהות. 

את רשיון הנשק יש לצלם בתמונת סלפי.

יש למקם את התעודה לצד או מתחת לפנים – כך שהפנים גלויות ופרטי הרשיון ברורים. 

תמונה לדוגמא:

צילום רשיון נשק בפנים גלויות - תמונה להמחשה
* התמונה יוצרה ב-AI

כפתורי העלאת התמונה ממוקמים בסמוך לכפתור ההוספה לסל. 

תודה על שיתוף הפעולה!

אחריות למוצרי הולוסאן

לוגו הולוסאן

אחריות עבור גוף המוצר – לכל אורך חיי המוצר*
אחריות עבור המערכת האופטית – לכל אורך חיי המוצר*
אחריות עבור מערכת ההארה – 10 שנים*

מוצר ההולוסאן שלך מבוטח להיות חסר פגמים לבעלים הראשונים מעת רישום המוצר. אחריות זו חלה בפרט על שלדת המתכת, מערכת ההארה, והמערכת האופטית.
שלדת המתכת והמערכת האופטית של מוצר ההולוסאן שלך מבוטחת לכל חייו של המוצר שלך תחת שימוש אישי וסביר במוצר.
תחת האחריות של הולוסאן מערכת ההארה מבוטחת ל-10 שנים מיום הייצור הנקוב תחת שימוש אישי וסביר. במקרה של פגם מאושר תחת תנאי האחריות אנחנו נתקן או נחליף את המוצר במוצר דומה אשר שווה ערך או בעל ערך גבוה יותר.
הולוסאן מורשה לספק מוצר לא זהה אך דומה במקרה של ניצול האחריות כאשר המוצר המדובר לא בייצור.

האחריות של הולוסאן לא חלה על:

  • פגמים אשר נגרמים באופן טבעי ע”י שימוש שגרתי (גימור שחוק, שריטות, שברים וכו’).
  • פגמים הנגרמים ע”י התאמות או שינויים כגון: גימורים לא רשמיים, שימוש לא מאושר, הזנחה או נזק הנגרם מהטבע.
  • פגמים המערבים העדפות סובייקטיביות או טעם אישי.
  • כל שבר שנגרם מנפילה או שימוש לא נכון של הכוונת לא מכוסה באחריות.

בנוסף, האחריות תבוטל לחלוטין במידה ויבוצעו התאמות או שינויים שלא נגרמו ע”י הולוסאן.
הולוסאן עלולה להגביל את שירותי האחריות שלה עבור מדינות שבהם הולוסאן או סוחריה המורשים מכרו את המוצר במקור.

עבור דרישות אחריות מחוץ לארצות הברית, מחיר השילוח (הלוך וחזור), מחירי ביטוח ועלויות היקפיות נוספות הן אחריותו של הלקוח ואינן מכוסות ע”י הולוסאן.
לפניות בנוגע לאחריות ללקוחות מחוץ לארצות הברית, אנה פנו לאימייל: [email protected]
רישום המוצר הכרחי עבור מימוש האחריות. לרישום המוצר לחץ כאן
לניצול האחריות עליך למלא טופס. לחץ כאן למעבר לטופס.