מדיניות משלוחים, החזרות, זיכויים ואחריות:
משלוחים
חברת IDS מציעה שלוש אופציות לאספקת / איסוף סחורה:
1. משלוח בדואר שליחים – שליח עד הבית. השירות ניתן על ידי חברת צ’יטה או UPS לבחירתכם. משלוח עם חברת צ’יטה בעלות 39 ש”ח, ניתן חינם בהזמנות מעל 299 שח / משלוח עם UPS בעלות 45 ש”ח / ניתן בעלות של 20 שקלים בלבד בהזמנות מעל 299 ש”ח (משלוח UPS לרוב מהיר יותר).
* ניתן לבצע משלוחים לבסיס במידה והחייל.ת מתחייב.ת לזמינות בטלפון ויכול.ה לצאת לש.ג לקבל את החבילה מהשליח.
2. משלוח לבית עסק קרוב – אספו את המשלוח בדרך הביתה מנקודת איסוף – 19 ש”ח.
שירות זה מופעל על ידי UPS בישראל, ומציע לכם מאות נקודות איסוף בפריסה ארצית, כדי שתוכלו לאסוף את המשלוח שלכם, בזמן שלכם ובמקום הנוח לכם – בדרך הביתה, מבלי להמתין לשליח.
כאשר המשלוח מגיע ליעדו נשלח SMS לטלפון שצויין בהזמנה.
3. איסוף עצמי – ניתן להגיע לאיסוף ממשרד החברה. בתיאום מראש ולאחר תשלום באתר. במקום אין חנות ולא ניתן לבחון מוצרים. מגיעים לאסוף חבילה מוכנה.
חברת IDS שומרת לעצמה את הזכות לדרוש פרטים מזהים מהלקוח דוגמת ת.זהות / רשיון לנשק / חוגר או כל תעודה אחרת ואינה מתחייבת לשלוח מוצרים גם לאחר תשלום. במידה של ביטול הזמנ מצד IDS, הלקוח כמובן יזוכה בסכום ההזמנה המלא.
- באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .
זמני אספקה ומשלוח:
זמני האספקה להם אנו מתחייבים הם עד 8 ימי עסקים ממועד אישור העסקה.* חישוב מועדי האספקה יהיה על-פי ימי עסקים, דהיינו ימים א’-ה’, למעט ימי שישי ושבת, ערבי חג ומועדי ישראל.
במידה ואין ביכולתנו להוציא את ההזמנה בשל חוסר במלאי, חברת IDS תיצור אתכם קשר ותעדכן על העיכוב.
זמני משלוח משוערים (מיום משלוח ההזמנה)
לתשומת לבכם, הזמנים המופיעים מטה אלו הם זמני המשלוח המשוערים – מיום משלוח ההזמנה, כלומר, מהיום בו הלקוח קיבל אי-מייל המבשר על השלמת הטיפול בהזמנה.
- משלוח לנקודת איסוף עם UPS ישראל – 1-3 ימי עסקים
- משלוח עד הבית עם חברת UPS ישראל – 1-3 ימי עסקים
- משלוח עד הבית עם חברת צ’יטה – 1-5 ימי עסקים
*שימו לב! משלוחים לאיזורים חריגים לרבות מעבר לקו הירוק עשויים להתעכב אף יותר על פי מדיניות חברת המשלוחים
האתר לא יהיה אחראי לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
1. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חרום ונזקי טבע.
2. שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
3. כל סיבה שאינה בשליטת החברה.
*המלאים באתר מעודכנים, אם כי יתכנו טעויות. בהזמנה באתר, הלקוח מבין ומסכים כי יתכנו עיכובים בשל מחסור במלאי. במקרה כזה, IDS תעדכן על כך את הלקוח במידה והעיכוב עולה על שבוע ימים.
מעקב משלוחים
ניתן לעקוב אחר החבילות הנשלחות עם צ׳יטה באתר צ׳יטה. במידה וקיבלת מייל המבשר כי החבילה עברה לחברת השליחויות, תוכל להיכנס לאתר צ׳יטה – מעקב משלוחים – ולהזין את מספר הנייד שהוזן במעמד ההזמנה. כל המשלוחים המקושרים למס׳ זה יופיעו בעמוד המעקב.
ניתן לעקוב אחר חבילות שנשלחו עם UPS באתר UPS, על ידי הזנת מספר המעקב שקיבלתם במייל ביום המשלוח.
החזרות/ החלפות / זיכויים
בהתאם לתקנון ‘ביטול עסקה’ תשע”א -2010, חברת IDS מאפשרת ללקוחותיה ביטחון במעמד הרכישה. אנו מאפשרים החזרות והחלפות מוצרים בטווח של עד 30 יום מקבלת המוצר.
החלפת מוצר תתקבל בשל כל סיבה שהיא, ובלבד שהמוצר מוחזר עם הוכחת קנייה מחברתנו ולא נעשה בו שימוש. על הלקוח לשלם את עלות המשלוח לחנות וחזרה אליו. במידה וההחלפה מתבצעת בשל תקלה שלנו, ניקח אחריות מלאה והמוצר יוחלף ללא עלות.
באפשרותינו לדאוג למשלוח איסוף מבית הלקוח בעלות של ₪39.
ניתן לשלוח את הבקשה להחלפה/החזרה ישירות למייל שירות הלקוחות בכתובת הבאה: [email protected]
זיכויים יתבצעו במסגרת של 14 יום מיום קבלת הסחורה על ידי הלקוח.
במקרה של זיכוי שאינו באשמת IDS, עלות המשלוח חזרה למחסן IDS תהיה באחריות הלקוח ועל חשבונו. זיכוי יתבצע עם קבלת הסחורה בחזרה במחסני החברה. הלקוח יזוכה בעלות המוצר, בהפחתת דמי ביטול בגובה 5% או 100 שקלים (הנמוך מבניהם) מערך העסקה. דמי משלוח אינם מזוכים! בעת זיכוי עסקה, IDS תקזז מההחזר את דמי המשלוח אשר שולמו על ידה ביום המשלוח – גם אם ההזמנה הייתה זכאית למשלוח חינם.