ספק מורשה של משרד הביטחון: (מ.ס 11023051)  

משלוח חינם בקניה ב-299 ש”ח

משלוח חינם בקניה ב-299 ש”ח

משלוח חינם בקניה ב-299 ש”ח

תקנון האתר

אתר האינטרנט IDStore.co.il (להלן: “האתר”) משמש כאתר סחר אלקטרוני לרכישת מוצרים.

החברה המפעילה את האתר הינה  “איי די אס טקטיקל סולושנס בע”מ” – ח.פ – 515511061 מרח’ המייסדים 61, כפר אחים, 7980500. 

הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה על ידך באתר ועל כל רכישה שתתבצע על ידך באמצעות האתר, ויהוו את הבסיס המשפטי לכל דיון בינך לבין IDS. עקב כך, הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון.

גלישה באתר ו/או רכישת מוצרים ו/או שירותים המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג לפי התקנון. לכן אם אינך מסכים לתנאי מתנאיו הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.

אין להעתיק , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם האתר.

בכל מקום בתקנון זה בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשתמע.

כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות המשתמש ולא ישמשו בפרשנות התקנון.

מדיניות משלוחים, החזרות, זיכויים ואחריות:

משלוחים

חברת IDS מציעה שלוש אופציות לאספקת / איסוף סחורה:
1.  משלוח בדואר שליחים – שליח עד הבית. השירות ניתן על ידי חברת צ’יטה או UPS לבחירתכם. משלוח עם חברת צ’יטה בעלות 39 ש”ח, ניתן חינם בהזמנות מעל 299 שח / משלוח עם UPS בעלות 45 ש”ח / ניתן בעלות של 20 שקלים בלבד בהזמנות מעל 299 ש”ח (משלוח UPS לרוב מהיר יותר).
* ניתן לבצע משלוחים לבסיס במידה והחייל.ת מתחייב.ת לזמינות בטלפון ויכול.ה לצאת לש.ג לקבל את החבילה מהשליח.
2. משלוח לבית עסק קרוב – אספו את המשלוח בדרך הביתה מנקודת איסוף – 19 ש”ח.

שירות זה מופעל על ידי UPS בישראל, ומציע לכם מאות נקודות איסוף בפריסה ארצית, כדי שתוכלו לאסוף את המשלוח שלכם, בזמן שלכם ובמקום הנוח לכם – בדרך הביתה, מבלי להמתין לשליח.

כאשר המשלוח מגיע ליעדו נשלח SMS לטלפון שצויין בהזמנה.

3. איסוף עצמי – ניתן להגיע לאיסוף ממשרד החברה. בתיאום מראש ולאחר תשלום באתר. במקום אין חנות ולא ניתן לבחון מוצרים. מגיעים לאסוף חבילה מוכנה. 

חברת IDS שומרת לעצמה את הזכות לדרוש פרטים מזהים מהלקוח דוגמת ת.זהות / רשיון לנשק / חוגר או כל תעודה אחרת ואינה מתחייבת לשלוח מוצרים גם לאחר תשלום. במידה של ביטול הזמנ  מצד IDS, הלקוח כמובן יזוכה בסכום ההזמנה המלא.

  • באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח . 

זמני אספקה ומשלוח:

זמני האספקה להם אנו מתחייבים הם עד 8 ימי עסקים ממועד אישור העסקה.* חישוב מועדי האספקה יהיה על-פי ימי עסקים, דהיינו ימים א’-ה’, למעט ימי שישי ושבת, ערבי חג ומועדי ישראל.

זמני משלוח משוערים (מיום משלוח ההזמנה)

לתשומת לבכם, הזמנים המופיעים מטה הנם זמני משלוח להם אנו מתחייבים – מיום משלוח ההזמנה, כלומר, מהיום בו הלקוח קיבל אי-מייל המבשר על השלמת הטיפול בהזמנה.

  • משלוח לנקודת איסוף עם UPS ישראל – 1-3 ימי עסקים
  • משלוח עד הבית עם חברת UPS ישראל – 1-3 ימי עסקים
  • משלוח עד הבית עם חברת צ’יטה – 1-5 ימי עסקים

האתר לא יהיה אחראי לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

1. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חרום ונזקי טבע.
2. שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
3. כל סיבה שאינה בשליטת החברה.

*המלאים באתר מעודכנים, אם כי יתכנו טעויות. בהזמנה באתר, הלקוח מבין ומסכים כי יתכנו עיכובים בשל מחסור במלאי. במקרה כזה, IDS תעדכן על כך את הלקוח במידה והעיכוב עולה על שבוע ימים. בנוסף, זמנים אלה לא רלוונטיים לגבי מוצרים הנמכרים בהזמנה מראש. ראה פירוט בנוגע לעניין זה בסעיף הבא.

הזמנה מוקדמת / הזמנה מראש

מדי פעם IDS מציעה ללקוחותיה את האפשרות להזמין מוצרים מסויימים אשר אינם קיימים במלאי – בהזמנה מוקדמת / הזמנה מראש. מוצרים הנמכרים מראש הנם מוצרים שיש להם צפי הגעה למלאי בטווח של כשבועיים עד כחודשיים.

IDS תעדכן את לקוחותיה בזמני האספקה בהודעת אי-מייל – לאחר ביצוע ההזמנה. במידה וברצונך לדעת מהם זמני האספקה בטרם ביצוע ההזמנה, ניתן לפנות אלינו במייל או בהודעת וואטסאפ.

החלפות / זיכויים / החזרות:

אנו ב-IDS פועלים בהתאים למדיניות ביטול עסקה – ע”פ תנאי חוק להגנת הצרכן תשמ”א – 1981.

בהתאם לתקנון ‘ביטול עסקה’ תשע”א -2010, חברת IDS מאפשרת ללקוחותיה ביטחון במעמד הרכישה. אנו מאפשרים החזרות והחלפות מוצרים בטווח של עד 30 יום מקבלת המוצר.
החלפת מוצר תתקבל בשל כל סיבה שהיא, ובלבד שהמוצר מוחזר עם הוכחת קנייה מחברתנו ולא נעשה בו שימוש. על הלקוח לשלם את עלות המשלוח לחנות וחזרה אליו. במידה וההחלפה מתבצעת בשל תקלה שלנו, ניקח אחריות מלאה והמוצר יוחלף ללא עלות.

באפשרותינו לדאוג למשלוח איסוף מבית הלקוח בעלות של ₪39.

ניתן לשלוח את הבקשה להחלפה/החזרה ישירות למייל שירות הלקוחות בכתובת הבאה: [email protected]

זיכויים יתבצעו במסגרת של 14 יום מיום קבלת הסחורה על ידי הלקוח.
במקרה של זיכוי שאינו באשמת IDS, עלות המשלוח חזרה למחסן IDS תהיה באחריות הלקוח ועל חשבונו. זיכוי יתבצע עם קבלת הסחורה בחזרה במחסני החברה. הלקוח יזוכה בעלות המוצר, בהפחתת דמי ביטול בגובה 5% או 100 שקלים (הנמוך מבניהם) מערך העסקה. דמי משלוח אינם מזוכים! בעת זיכוי עסקה, IDS תקזז מההחזר את דמי המשלוח אשר שולמו על ידה ביום המשלוח – גם אם ההזמנה הייתה זכאית למשלוח חינם.

הצגת המוצרים באתר

אנו עושים כל שביכולתנו להציג את המוצרים המוצעים באתר בצורה המדויקת ביותר, כולל תיאורם, מאפייניהם ותמונותיהם. עם זאת, ייתכנו שינויים או אי-דיוקים קלים בהצגת הצבעים ופרטי המוצרים, בשל הבדלים טכניים בין תצוגת המסכים השונים או שינויים קלים במוצרים מצד היצרנים. אנו מסתמכים על המידע הנמסר לנו על ידי היצרנים, וכפועל יוצא ייתכנו מקרים בהם המוצר בפועל יהיה שונה במקצת מהמוצג באתר. במקרה של ספקות או שאלות, אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו טרם ביצוע ההזמנה.

אחריות:

חברת IDS הינה יצרנית ומפיצה של מגוון רחב של מוצרים בתחום הטקטי ומוצרי הטיולים והספורט.
כלל המוצרים המוצעים באתר החברה הינם מוצרים מקוריים מיצרנים בעלי מוניטין.
האחריות בגין המוצרים השונים נעה בין חצי שנה לאחריות לכל החיים ונגזרת ממדיניות האחריות של היצרן של אותו מוצר. חברת IDS לקחה על עצמה את החובה לספק אחריות לפרק זמן של מינימום שנה.

פרטיות/מידע

הפרטיות שלך חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות שלך אנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו ואודות האפשרויות העומדות בפניך בעת השהות באתר וככל הנוגע להתנהלות שלנו לגבי איסוף מידע באתר.  מדינות הפרטיות המלאה של אתרנו מופיע בקישור זה לעיונך.

שירות לקוחות

אנו עומדים לשירותכם בכל שאלה בשלל ערוצי התקשורת בימים א-ה בין השעות 09:00-18:00:

המשך גלישה מהנה!

Crop Image

הצטרפות לרשימת ההמתנה אנו נודיע לך במייל כאשר המוצר יחזור למלאי. לאיזו כתובת לשלוח את ההודעה?
Scroll to Top
מכבדים כרטיסי אשראי של חבר וקרנות השוטרים - 10% הנחה
חברי קרנות השוטרים וחבר
נהנים מ-

10% הנחה

ההנחה ניתנת למשלמים בכרטיסי האשראי של חבר או קרנות השוטרים. 

במעמד התשלום משלמים מחיר מלא. 

זיכוי בשווי 10% יעודכן על ידי חברת האשראי, ותוכלו לראות את הזיכוי בדף החיוב הבא.

אחריות למוצרי מדיטקטיק

לוגו Meditactic

מדיטקטיק עומדים מאחורי איכות תיקי הגב שלה ולכן מספקת אחריות מלאה למשך שנה מיום הרכישה (בכפוף לתנאי האחריות המצורפים ובהצגת חשבונית).

האחריות ניתנת אך ורק לתיקי הגב שנרכשו ישירות ממדיטקטיק או באמצעות אחד המשווקים המורשים (IDStore הנה משווקת מורשית של מדיטקטיק)

במידה ויש פגם בתיק, ניתן לשלוח אותו לתיקון במתפרה של מדיטקטיק. מדיטקטית מתחייבת להעניק אחריות מלאה על התיקים בכפוף לתנאי האחריות.
האחריות אינה כוללת בלאי טבעי, נזקים שנגרמו משימוש לקוי, שימוש ותחזוקה לא נכונים, תאונה, השחתה בזדון או פגעי טבע.

לתיאום מסירה של התיק יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בדרכים הבאות:

בשיחת טלפון או הודעה למספר: 050-671-0539

בפנייה במייל: [email protected]

הערה חשובה – יש לשלוח את התיק נקי וללא חפצים אישיים.

לאחר התיקון וברגע שהתיק יהיה מוכן תקבל עדכון ממדיטקטיק.

מדיטקטיק מתחייבת לדאוג לתיקון של כל פגם בתיק הנובע מפגם בחומרי הגלם או בתהליך הייצור וזאת בתקופת האחריות ובכפוף לשימוש סביר במוצר. במידה והפגם במוצר אינו ניתן לתיקון ותחת תקופת האחריות תוצע החלפת המוצר או זיכוי כספי.

 

תנאי האחריות:

  • החלקים הבאים יכללו באחריות: רוכסנים, תפרים, אבזמים, צמדנים (ולקרו).
 

האחריות לא תחול במקרים הבאים:

  • הפגם נגרם כתוצאה משימוש בלתי סביר, נזק בכוונה תחילה, שימוש בכוח.
  • הפגם נגרם כתוצאה מרחיצת המוצר במכונת כביסה, העמסת יתר או ניסיון לתיקון עצמי
  • הפגם נגרם כתוצאה מניסיון לשנות את עיצוב המוצר
  • הפגם נגרם כתוצאה מתאונה, שריפה, גניבה, שימוש ללא הרשאה, שוד או מעילה, סופה או מזג אוויר סוער
  • האחריות אינה כוללת קרעים ברשת התיק
  • האחריות אינה מכסה ואינה כוללת את תכולת התיק או נזק משני הנגרם כתוצאה מפגיעה בתכולה זו
  • האחריות אינה כוללת חוסר שביעות רצון של הצרכן בכל הנוגע למידות המוצר, משקלו, צבעו או סגנונו

 

חובת הקונה/מקבל:

במידה והפגם הינו בגדר האחריות הקונה/מקבל מחוייב לפעול כדלהלן:

  • להפסיק להשתמש בתיק
  • לנקות את המוצר (ניקוי ידני בלבד) לפני שליחתו לתיקון
  • לרוקן את המוצר מפריטים אישיים – שימו לב אין אחריות לפריטים שנשארו במוצר

יש למלא את כל התנאים הנ”ל.


שירות:

המוצר יתוקן ללא חיוב על פי תנאי האחריות. במידה ולא ניתן לתקן את המוצר בגדר האחריות, מדיטקטיק שומרת לעצמה את הזכות להחליף את המוצר במוצר חדש.
לאחר סיום תהליך התיקון תיצור מדיטקטית קשר עם הלקוח לתיאום מסירה/ משלוח.

הגיע הזמן להשתדרג!

* אנו נצרף את המשקפים ידנית לכל הזמנת מערכת

שתתקבל עד הלילה בחצות!

המשקפיים הנם איכותיים ובעלי עדשות מתחלפות.

הוראות להעלאת צילום רשיון נשק

הזמנת מוצר זה מותנית בהעלאת צילום רשיון נשק, וצילום תעודת זהות. 

את רשיון הנשק יש לצלם בתמונת סלפי.

יש למקם את התעודה לצד או מתחת לפנים – כך שהפנים גלויות ופרטי הרשיון ברורים. 

תמונה לדוגמא:

צילום רשיון נשק בפנים גלויות - תמונה להמחשה
* התמונה יוצרה ב-AI

כפתורי העלאת התמונה ממוקמים בסמוך לכפתור ההוספה לסל. 

תודה על שיתוף הפעולה!

אחריות למוצרי הולוסאן

לוגו הולוסאן

אחריות עבור גוף המוצר – לכל אורך חיי המוצר*
אחריות עבור המערכת האופטית – לכל אורך חיי המוצר*
אחריות עבור מערכת ההארה – 10 שנים*

מוצר ההולוסאן שלך מבוטח להיות חסר פגמים לבעלים הראשונים מעת רישום המוצר. אחריות זו חלה בפרט על שלדת המתכת, מערכת ההארה, והמערכת האופטית.
שלדת המתכת והמערכת האופטית של מוצר ההולוסאן שלך מבוטחת לכל חייו של המוצר שלך תחת שימוש אישי וסביר במוצר.
תחת האחריות של הולוסאן מערכת ההארה מבוטחת ל-10 שנים מיום הייצור הנקוב תחת שימוש אישי וסביר. במקרה של פגם מאושר תחת תנאי האחריות אנחנו נתקן או נחליף את המוצר במוצר דומה אשר שווה ערך או בעל ערך גבוה יותר.
הולוסאן מורשה לספק מוצר לא זהה אך דומה במקרה של ניצול האחריות כאשר המוצר המדובר לא בייצור.

האחריות של הולוסאן לא חלה על:

  • פגמים אשר נגרמים באופן טבעי ע”י שימוש שגרתי (גימור שחוק, שריטות, שברים וכו’).
  • פגמים הנגרמים ע”י התאמות או שינויים כגון: גימורים לא רשמיים, שימוש לא מאושר, הזנחה או נזק הנגרם מהטבע.
  • פגמים המערבים העדפות סובייקטיביות או טעם אישי.
  • כל שבר שנגרם מנפילה או שימוש לא נכון של הכוונת לא מכוסה באחריות.

בנוסף, האחריות תבוטל לחלוטין במידה ויבוצעו התאמות או שינויים שלא נגרמו ע”י הולוסאן.
הולוסאן עלולה להגביל את שירותי האחריות שלה עבור מדינות שבהם הולוסאן או סוחריה המורשים מכרו את המוצר במקור.

עבור דרישות אחריות מחוץ לארצות הברית, מחיר השילוח (הלוך וחזור), מחירי ביטוח ועלויות היקפיות נוספות הן אחריותו של הלקוח ואינן מכוסות ע”י הולוסאן.
לפניות בנוגע לאחריות ללקוחות מחוץ לארצות הברית, אנה פנו לאימייל: [email protected]
רישום המוצר הכרחי עבור מימוש האחריות. לרישום המוצר לחץ כאן
לניצול האחריות עליך למלא טופס. לחץ כאן למעבר לטופס.